۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

كيش (بدون ميش)



كيش براي ايجاد آرامش جاي خوبي بود ولي راستش اصلاً شبيه شهر نبود. به نظر من غير از جذابيت‌هاي طبيعيش اگر برنامه‌ها و جذابيت‌هاي برنامه‌اي كه در اونجا ايجاد ميكنن (مثل كنسرت‌ها و ...)را ازش حذف كنيم، چيزي ندارد. اما در مجموع خوش گذشت و من از دوبي بيشتر ازش خوشم اومد. مجموعة پارك دلفين‌ها فوق‌العاده بود و آب آبي و تميز دريا مثال زدني بود. ميگفتن به خاطر مرجان‌ها آب اينقدر اونجا تميزه. كف دريا قشنگ ديده ميشد و ماهي‌ها را ميشد ديد. راستي از ديدن هتل داريوش هم به وجد اومدم. واقعاً زيبا بود.نكتة جالب ديگه براي من قيمت ارزون تاكسي در مقايسه با قيمت ساير چيزها بود. يك تويوتاي كمري (از همونا كه توي دوبي هم تاكسيه :)) ميومد و ما رو ميبرد تا اونور شهر بعد ميگفتي چقدر ميشه. ميگفت هزار تومن!!!
كلاً برخلاف مسافرت سال گذشته به دوبي، از رفتنم به كيش راضي هستم.

۱ نظر:

Mohammad Yousefi گفت...

والا من خيلي كيش رو دوست ندارم، دبي هم كه از اون مسخره‌تره،
شايد به دنبال جزيره ديگه‌اي دنبال گشت !